Sådan gør du:
Når du har oprettet dig som bruger, modtager du straks et bekræftelseslink i din mailbox.
NB.
Der kan være problemer med at lave en oprettelse på din arbejdsplads.
Større viksomheder og offentlige organisationer har på det seneste lavet meget strenge filtre, som nægter at modtage autogenerede mails, og disse blokeres måske allerede i hovedserveren, og kommer end ikke til din spambox. Hvis du oplever at du IKKE motager aktiveringsmail, kontakt os pr mail eller telefon, så aktiverer vi din konto manuelt.
Men, hvis ellers proceduren går som forventet..
Klik på aktiveringsmailen, og din "Bruger-profil" er nu aktiveret i systemet.
Du skal nu logge ind på siden ved login øverst i menuen til venstre, med dit selvvalgte Brugernavn og Adgangskode, f.eks "Jens-Hansen / + "minkode"
Når du booker et foredrag, føres din bruger-email, samt navn med i din bestilling,
men du skal ved afslutning stadig påføre mobilnr. Dette for at sikre, at det er et aktuelt telefonnummer.
Husk at hvis du på et senere tidpunkt vil booke et arrangement, skal du starte med at logge på med din bruger FØR du går til bestilling. Ellers vil din bestilling gennemføres uden for din "konto", og du vil ikke kunne se din bestilling på din konto. Du vil dog stadig, uden problemer, modtage din billet pr. mail , men som "enkeltstående ordregiver - uden historik.